با سلام.

به طور اتفاقی داستان زندگی یک مولتی میلیاردر ایرانی رو توی وب خوندم. خیلی جالب و آموزنده بود. حتما بخوانید...

من احد عظيم‌زاده هستم. در 10 آذر 1336 در ده اسفنجان در شهرستان اسكو متولد شدم. هفت ساله بودم كه پدرم را از دست دادم و يتيم شدم.
 

امكانات مالي‌مان اجازه نمي‌داد به مدرسه بروم و فقط پس از رفتن به كلاس اول مجبور شدم پشت دار قالي بنشينم و قاليبافي كنم. تا 13 سالگي روزها قالي مي‌بافتم و شب‌ها درس مي‌خواندم. چاره‌اي نبود، وسع مالي ما جز اين اجازه نمي‌داد.
خاك خوردم و زحمت بسيار كشيدم. در سال 2بار بيشتر نمي‌توانستيم برنج بخوريم. يك بار روز 21 ماه رمضان و بار دوم شب چهارشنبه‌سوري. آرزو داشتم يا خلبان شوم يا پولدار و براي رسيدن به اين آرزوها بسيار زحمت كشيدم.


كارم را با به دوش كشيدن پشتي و قالي‌هاي كوچك و بردن آن از اسفنجان يا اسكو براي فروش آغاز كردم. در آغاز كار از هركدام از آنها يك يا دو تومان (نه هزار يا 2هزار تومان) سود مي‌كردم. پنج سال اينچنين سخت كار كردم. بسيار دشوار بود. اما پشتكار و اعتقاد به هدف با توكل به خدا تحمل سختي‌ها را آسان مي‌كرد. در 18 سالگي توانستم 20 هزار تومان پس‌انداز كنم، اما فشارها همچنان ادامه داشت تا اين‌كه مجبور به ترك تحصيل شدم.

حتما ادامه ی مطلب را ببینید ...

 


برچسب‌ها: مولتی میلیاردر ایرانیزندگی نامه ی یک مولتی میلیاردر ایرانی راز زندگی مولتی میلیاردر ایرانی احد عظیم زاده مولتی میلیاردر ایرانیداستان زندگی مولتی میلیاردر ایرانی

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 19 تير 1391 | 22:36 | نویسنده : پیرو |

 

تولد منجی بشریت حضرت امام زمان (عج) مبارک باد. برای تعجیل در فرج ایشان صلوات.


برچسب‌ها: نیمه ی شعبان

تاريخ : چهار شنبه 14 تير 1391 | 21:55 | نویسنده : پیرو |
تاريخ : چهار شنبه 14 تير 1391 | 21:42 | نویسنده : پیرو |

با سلام.

خبری که در ادامه می خوانید جدیدترین خبری است که درباره ی دلیل ظهور ریزگرد ها در چند سال اخیر در بعضی مناطق کشورمان است. به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از فردانیوز :

وقایع و خاطرات تلخ حمله ارتش صدام به ایران و شهادت دهها هزار نفر از جوانان پاک ایران اسلامی موضوعی نیست که به این زودی از ذهن مردم کشورمان پاک شود اما برخی اقدامات افشا نشده این دیکتاتور ظالم با مرور زمان مشخص می شود که از جمله آنها ظهور ریزگرد در آسمان بسیاری از استانهای کشور است.

بنا بر اعلام رسانه های منطقه طی سالهای اخیر مسئولان عراقی برای احیای هورهایی که در زمان حکومت صدام حسین دیکتاتور معدوم عراق به عمد خشکانده شد تلاش زیادی انجام می دهند چراکه خشکاندن این هورها منجر به شکل گیری طوفان ریزگردها شده است که خطرات زیادی برای سلامت انسان ها دارد.

با این اوصاف آنطور که کمال لطیف معاون وزیر محیط زیست عراق می گوید به رغم تلاش ها برای احیای هورها، به احتمال زیاد عراق در بخش اعظم دهه آینده از طوفان ریزگردها رنج خواهد برد. در شرایط کنونی هیچ هفته ای نیست که در آن عراق و به تبع آن شورمان ایران چند روز با طوفان ریزگرد مواجه نشود. این طوفان ها به حدی قوی است که موجب اختلال در رانندگی و بروز تصادف و توقف پروازها و پر شدن بیمارستان ها از بیمارانی می شود که با مشکلات تنفسی مواجه هستند.

به گفته این مسئول عراقی در اواخر دهه 1970 بین ده تا 15 طوفان ریزگرد در سال در عراق روی می داد ولی تعداد این طوفان ها و همچنین قدرت آنها بعد از آن که صدام حسین هورها را در اوایل دهه 1990 به منظور بیرون راندن قبایل مخالف حکومت وی از آنها خشکاند، افزایش یافته است.
لطیف به رویترز گفته که در سال 2008 دویست و هشتاد و سه روز از سال عراق آسمانی غبارآلود داشت و 122 طوفان ریزگرد در آن سال روی داد.  افزایش دمای هوا و نباریدن باران، هورها را همچنان خشک نگه خواهد داشت و پیش بینی می شود در صورتی که اوضاع به همین شکل باقی بماند، تعداد روزهایی در آنها هوا غبار آلود است در دهه آینده به 300 روز در سال برسد.

هورها در دهه 1970 در حدود 9000 کیلومتر مربع از مساحت جنوب عراق را تشکیل می دادند ولی این مساحت در سال 2002 به فقط 760 کیلومتر مربع کاهش یافت. البته حدود 50 درصد مساحت اصلی هورها تاکنون با کمک ایران احیا شده است ولی این کار برای حل مشکل کافی نیست و لازم است صد درصد هورها احیا شوند و همچنین پوششی گیاهی در مناطق بیابانی شمال غرب عراق به منظور تقویت خاک و جلوگیری از وزش طوفان شن از این مناطق ایجاد شود.

امیدواریم هرچه زودتر برای این معضل مردم کشورمان بخصوص در غرب کشور چاره مناسبی اتخاذ شود.


برچسب‌ها: گرد و خاک در خوزستانمساله ی گرد و خاکگرد و خاک در اهواز گرد و خاک در غرب کشور آلودگی هوای اهوازگرد و خاکگرد و غبار

تاريخ : جمعه 9 تير 1391 | 12:21 | نویسنده : پیرو |

با سلام.

بالاخره تکلیف یارانه ی 28000 تومانی هم معلوم شد.

براساس جدیدترین تصمیم دولت، مقرر شد یارانه 28 هزار تومانی واریزی به حساب سرپرستان خانوار به عنوان یارانه افزایش قیمت نان برای مدت 9 ماه باشد.

سرپرستان خانوار از امروز دوشنبه 29 خرداد 91 می توانند این مبلغ را از حساب خود برداشت کنند.

پیش از این، یارانه 28 هزار تومانی بابت مابه‌التفاوت فاز اول و دوم هدفمندی یارانه‌ها واریز شده بود اما قابل برداشت نبود.
 

به گزارش بولتن نیوز به نقل از فارس،  بهروز مرادی گفت: افزایش قیمت نان بر خلاف نظر دولت انجام شد که موجب نگرانی مردم شده است بنابراین با توجه به نظر رئیس‌جمهور و توافقی که با رئیس مجلس صورت گرفت، قرار شد افزایش قیمت نان با پرداخت ماهانه 3 هزار تومان طی 9 ماه جبران شود.

وی افزود: برای جبران افزایش قیمت نان، 28 هزار تومانی که در پایان سال گذشته به حساب مردم واریز شده بود به عنوان یارانه نان تا پایان سال محسوب می‌شود و مردم می‌توانند از دوشنبه 29 خردادماه این مبلغ را برداشت کنند.

مرادی خاطرنشان کرد: به ازای هر نفر، ماهانه 3 هزار تومان یارانه نان در نظر گرفته شده که تا پایان سال 9 ماه در پیش داریم، بنابراین این 28 هزار تومان یارانه نان مردم تا پایان سال به ازای هر نفر است.

قابل ذکر است که این یارانه ربطی به مرحله ی دوم هدفمندسازی یارانه ها ندارد و با اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها، یارانه ماهانه نقدی باز هم افزایش خواهد یافت. دولت فعلا زمان دقیقی برای اجرای این فاز در سال جاری اعلام نکرده است.

منابع خبر

1

2


برچسب‌ها: تکلیف یارانه ی 28000 تومانی معلوم شدیارانهی 28000 تومانییارانه ی نانیارانه ی نان تا پایان سال 91 یارانه ی 28000 تومانی 28000 تومان یارانهتصمیم دولت برای یارانه ی 28000 تومانی دلیل افزایش قیمت نانیارانه ی افزایش قیمت نانجدیدترین تصمیم دولت برای یارانه ی 28000 تومانی

تاريخ : دو شنبه 29 خرداد 1391 | 17:1 | نویسنده : پیرو |

اولین تبلت ایرانی با برخورداری از جدیدترین تکنولوژی و فناوری روز دنیا به نام "دیمو" امروز در کشور رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا مریداوی - مدیرعامل شرکت تولید کننده این تبلت در مراسم رونمایی از این تولید ایرانی اظهار داشت: هم اکنون ماهانه به صورت میانگین 10 هزار دستگاه از این کالای ملی در کشور تولید می‌شود که طبق برنامه قرار است این میزان به 20 هزار دستگاه در ماه برسد به گونه‌ای که ظرفیت تولید تا پایان سال 91 دو برابر شود.

وی با بیان اینکه در فاز نخست تولید دو مدل تبلت ایرانی وارد بازار ایران می‌شود که قیمت‌های آن نصف قیمت تبلت‌های مشابه خارجی در بازار است، افزود: تبلت‌ 700 دیمو با برخورداری از صفحه نمایش 7 اینچی با قیمت 390 هزار تومان و مدل دیمو 900 با برخورداری از صفحه نمایش 9 اینچی با قیمت 580 هزار تومان در اختیار مصرف کننده قرار می‌گیرد.

وی گفت: این تبلت‌ها دارای دو ماه گارانتی تعویض و 12 ماه گارانتی خدمات پس از فروش هستند.

مریداوی اعلام کرد: ‌این تبلت‌های ایرانی از شنبه هفته آینده در تمامی نمایندگی‌های مجاز در سراسر کشور موجود است و متقاضیان می‌توانند آنها را خریداری کنند.

وی با تاکید بر حمایت مسئولان از این محصول داخلی اعلام کرد: در صورت عدم حمایت شاهد افزایش قاچاق این کالای ارتباطی خواهیم بود.

وی افزود: شعار ما این است که این محصول را با طراحی و کیفیت بالا تولید کنیم تا زندگی دیجیتالی را برای مصرف کننده راحت‌تر کنیم.

مدیرعامل شرکت تولید کننده اولین تبلت ایرانی با بیان اینکه این شرکت قصد دارد اولین تولید کنده تبلت در خاورمیانه باشد، اعلام کرد: براساس برنامه و سیاست‌های این شرکت این کالا تا پایان سال جاری به دو کشور خاورمیانه صادر خواهد شد.

منبع خبر

سایت شبکه نیز با پوشش این خبر نوشت :

DIMO 700 تبلتي 7 اينچي با پردازنده يك هسته‌اي Cortex A8 با سرعت يك گيگاهرتز است. آندرويد 4، چهار گيگابايت حافظه داخلي و وزن 350 گرم از ديگر مشخصات اين تبلت هستند.
DIMO 900 نيز تبلتي با صفحه‌نمايش 9,7 اينچي است كه از ده نقطه لمس همزمان و دقت 1024 در 768 پيكسل بهره مي‌برد. پردازنده اين محصول نيز Cortex A8 با سرعت يك گيگاهرتز است. سيستم‌عامل DIMO 900 نيز آندروئيد نسخه چهار و حافظه آن هشت گيگابايتي است. دوربين پشت اين تبلت دو مگاپيكسل است.

 


برچسب‌ها: تبلت ایرانیتبلترونمایی از تبلت ایرانیکیفیت تبلت ایرانیخرید تبلت ایرانیمشخصات تبلت ایرانیدیمو تبلت ایرانیرونمایی از دیمو تبلت ایرانیکیفیت دیموقیمت دیمو تبلت ایرانیقیمت تبلت ایرانی دیمودیمومشخصات فنی تبلت دیمومشخصات کامل تبلت دیمو

تاريخ : دو شنبه 22 خرداد 1391 | 17:25 | نویسنده : پیرو |

با سلام.

تیم ملی والیبال کشورمان از راهیابی به مسابقات المپیک بازماند. تیم کشورمان که در این مسابقات عملکرد خوبی از خود نشان داده بود متاسفانه نتوانست به المپیک لندن راه یابد.

دقایقی پیش تیم استرالیا ، 3 بر صفر و با نتایج 25 بر 12 ، 25 بر 20 و 25 بر 13 تیم چین را شکست داد . بنابراین مسابقه ی بین دوتیم ایران و ژاپن تبدیل به یک مسابقه ی تشریفاتی شد. چون هر دو تیم 11 امتیازی هستند ودر صورت برد با بهترین نتیجه ، هرکدام 14 امتیازی خواهند شد در حالی که استرالیا اکنون 15 امتیاز دارد.

 دو تیم ایران و ژاپن، امروز ساعت 14:30 دقیقه به مصاف یکدیگر می روند.

تیم ایران در حالی از راهیابی به این مسابقات بازماند که شایستگی حضور در مسابقات المپیک را داشت و به گفته ی برخی کارشناسان تیم حاضر بهترین تیم تاریخ والیبال ایران است.


برچسب‌ها: والیبال مقدماتی المپیکنتیجه بازی والیبال استرالیا و چینوالیبالالمپیکایرانوالیبال ایران به المپیک نرفتوالیبال ایرانمسابقات مقدماتی المپیک

تاريخ : یک شنبه 21 خرداد 1391 | 9:49 | نویسنده : پیرو |

تروریست‌های سوریه دو هفته پس از کشتار فجیع کودکان در الحوله، جنایت هولناک دیگر را در نزدیکی شهر حماة مرتکب شدند و اعضای چند خاندان را در یک روستا به صورت جمعی ذبح و همچنین با گلوله کشتند.
 


هنوز مردم و نظام سوریه از شوک کشتار تروریست‌های مسلح در الحوله بیرون نرفته‌اند، که گروهک‌های مسلح کشتار هولناک دیگری مرتکب شدند.
 
منابع خبری سوری خبر دادند که روز گذشته (6 ژوئن 2012) تروریست‌های مسلح کشتاری در روستای القبیر در ریف حماة مرتکب شدند که 78 شهید بر جای گذاشته است.
 
این در حالی است که روز گذشته وزرای کشورهای غربی و عربی از جمله آمریکا، انگلیس، ایتالیا و فرانسه و قطر و عربستان و اردن و دیگر کشورها در ترکیه در همایشی تحت عنوان مبارزه با تروریسم گرد هم آمدند و برای تشدید کمک‌های مالی و تسلیحاتی خود به تروریست‌های سوریه هیئت هماهنگی تشکیل دادند.
 
دام‌پرس سوریه اعلام کرد که بیشتر افراد قربانی، که زنان و کودکان و سالخوردگان هستند با چاقو ذبح شده‌اند و تعداد کل کشته‌ها 78 نفر است که به نظر می‌رسد 37 نفر دیگر هم ربوده شده‌اند [و احتمالا اجسادشان در محل دیگری یافت خواهد شد].
 
این کشتار در زمانی اتفاق می‌افتد که حدود 2 هفته از کشتار الحوله می‌گذرد که در آن بیش از 100 نفر کشته شد و بیشتر آنان زنان و کودکانی بودند که با چاقو یا گلوله مستقیم و از فاصله نزدیک کشته شده بودند.
 
 


برچسب‌ها: جنایات فجیع در سوریه وضع سیاسی سوریه تروریست های سوریه چه کسانی هستند؟تروریست در سوریهتروریست ها در سوریهتروریستحمایت غربی ها از کشتار مردم سوریهکشتار دسته جمعی مردم سوریهحمایت کشورهای عربی از کشتار مردم سوریه

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 18 خرداد 1391 | 16:53 | نویسنده : پیرو |

نتانیاهو گفته بود حکومت ایران را می توان به وسیله سریال‌هایی که زندگی‌های پر زرق و برق و روابط نامشروع دختر‌ و پسر‌ را نشان می‌دهد ساقط کرد.

«سعید مستغاثی» منتقد سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون باشگاه خبری فارس «توانا» در خصوص ترویج مصرف‌گرایی در تبلیغات تلویزیون اظهار داشت: مصرف‌گرایی به طور کلی مذموم است و یکی از محور‌های روش زندگی غربی است.

وی در ادامه افزود: من جمله معروفی از یک تئوریسین غربی به یاد دارم که در سال 1986 و مقارن با عملیات کربلای 5، در کنفرانس اورشلیم گفت: «برای اینکه بتوانیم در مقابل رزمندگان ایرانی بایستیم، باید میل شهادت طلبی آنان را به مصرف‌زدگی تبدیل کنیم». این تئوری از آدمی است که فرد کمی نیست و تئوریسین بزرگی است.

مستغاثی گفت: حرف این تئوریسین را چندین سال بعد نتنیاهو در سالگرد 11 سپتامپر در یک کمیته‌ای به نام کمیته صلح آمریکایی تکرار کرد و گفته بود که آمریکا باید با تلویزیون به ایران حمله کند و این صحبت 6 ماه قبل از حمله آمریکا به عراق بود. او گفت آمریکا با دو رژیم عراق و ایران باید چه کاری انجام دهد. گفتند باید به عراق حمله نظامی کنند اما به ایران باید به وسیله سریال‌هایی که زندگی‌های پر زرق و برق و لباس‌های آنچنانی و روابط نامشروع بین دختر‌ها و پسر‌ها را نشان می‌دهد، می‌توان حکومت ایران را ساقط کرد و این مطلب هنوز هم وجود دارد.

این منتقد سینمایی افزود: در اینجا متوجه می‌شویم که مصرف‌زدگی چقدر می‌تواند در پیشبرد اهداف غرب موثر باشد و کشور‌های جهان سوم را از ایدئولوژی و هویت خود دور کند. در ضمن اینکه مصرف‌زدگی در کشور ما می‌تواند هویت ایرانی اسلامی، قناعت و معنویات را از ما دور کند و پای کمپانی‌های آمریکایی و غربی به کشور باز می‌شود.

مستغاثی خاطرنشان کرد: مصرف‌گرایی یکی از حربه‌های غربی است برای فروپاشی ایدئولوژی جوامع تا آنان را از اعتقادات‌شان تهی کنند. این مسأله از زمان طاغوت در کشور باب شد تا دوران جنگ خیلی تاثیر‌گذار نبود اما بعد از سال‌های جنگ به جای اینکه از این فرصت برای تولید اقتصادی استفاده کنیم برای واردات کالا استفاده کردیم و مصرف‌زدگی در تمام شهر‌های ما رواج پیدا کرد.

وی در خصوص نقش رسانه‌ها در راستای ترویج مصرف‌گرایی، گفت: استفاده از بیلبورد‌ها، تلویزیون، روزنامه‌ها و ... برای تبلیغات کالا باب شده اما من زمانی را به خاطر دارم که تلویزیون خیلی از فیلم‌های سینمایی را که مشکل تجملاتی داشتند، تبلیغ نمی‌کرد اما در حال حاضر همه فیلم‌های سینمایی تبلیغ می‌شوند.

مستغاثی راهکاری برای جلوگیری از مصرف‌زدگی در جامعه ارائه داد و گفت: بازگشت به گفتمان انقلاب اسلامی، راهکار مقابله با مصرف‌زدگی است، ما برای چه انقلاب کردیم؟ برای آنکه گفتمان انقلاب اسلامی در جامعه جاری شود، برای آنکه گفتمان امام و مقام معظم رهبری در جامعه جاری شود، انقلاب کردیم تا دور شویم از خور و خوابی که زمان طاغوت وجود داشت، جامعه اسلامی و اصل تمدن اسلامی همین است.

وی در ادامه افزود: هدف این است که انسانی داشته باشیم که به قرآن و سیره اهل بیت علیهم‌السلام پایبند باشد و این موارد را در زندگی پیاده کند. باید بازگردیم به این اخلاقیات. دین اسلام در حال جذب همه افراد در سراسر دنیا است و باید به فرهنگ اسلام بازگردیم تا مصرف‌زدگی در کشور برطرف شود.

منبع خبر


برچسب‌ها: مصرف گراییتلویزیونتجمل گراییتبلیغات تلویزیونینظر نتانیاهو درباره ی ایران

تاريخ : سه شنبه 16 خرداد 1391 | 23:40 | نویسنده : پیرو |

با سلام.

آیت‌الله محسن مجتهد شبستری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز در مصلای امام خمینی(ره) این شهرگفت: به دنبال تذکرات علما و به واسطه اعتراضات و راهپیمایی‌های گسترده مردم آذربایجان شرقی به خصوص تبریز و سایر نقاط کشور وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان ‌و "علی حسن اف" معاون سیاسی و اجتماعی دفتر ریاست جمهوری آذربایجان طی اعلام رسمی از لغو این رژه شرم‌آور داده‌اند.

مسابقه آواز یوروویژن ۲۰۱۲پنجاه و هفتمین دوره سالانه مسابقه آواز یوروویژن است که در شهر باکو برگزار در حال برگزاری است.

اعلام این خبر از سوی امام جمعه تبریز، نمازگزاران این شهر با ندای تکبیر الله اکبر، از این اقدام دولت باکو استقبال کردند.

یورو ویژن مسابقه‌ای تلویزیونی است که طی آن کشورها، آهنگ‌هایی را انتخاب می‌کنند که به صورت زنده بر روی تلویزیون اجرا می‌شود و بعد از رأی‌گیری بهترین آهنگ مسابقه انتخاب می‌شود.

برخی از ناظران سیاسی نیز با اشاره به نحوه انتخاب خوانندگان برتر در مسابقات یوروویژن بر این باورند که پیروزی باکو در این مسابقات، طرح مشترک لابی صهیونیستی بود که طی آن، از یک سو هدف تقویت ترویج بی بند و باری و تضعیف ارزش‌های اسلامی و از سوی دیگر، کاهش احتمال از سرگیری جنگ در قره باغ دنبال می‌شود. همچنین عمده شرکت کنندگان در این مسابقه را همجنس گرایان تشکیل می‌دهند. رژه همجنس گرایان بخشی از مسابقه یوروویژن است.

 

منبع : خبرگزاری فارس


برچسب‌ها: باکوهمجنس بازانتبریزاردبیلرژه همجنس بازانمسابقه یوروویژنجمهوری آذربایجان

تاريخ : یک شنبه 7 خرداد 1391 | 23:55 | نویسنده : پیرو |
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 10 صفحه بعد
.: Weblog Themes By BlackSkin :.