تاريخ : چهار شنبه 22 خرداد 1392 | 15:35 | نویسنده : پیرو |

 

منبع قالب پوستر

 

    " البته ملت بايد تلاش خود را بكند، بايد زحمت بكشد و دنبال اصلح بگردد. من مكرّر عرض كرده ام كه مسئله، مسئله

دين و خدا و اداي تكليف است. همچنان كه اصل انتخابات يك تكليف الهي است، انتخاب اصلح هم يك تكليف الهي است

... بايد بگرديد، بين خودتان و خدا حجّت پيدا كنيد؛ يعني بتوانيد از راهي برويد كه اگر خداي متعال پرسيد شما به چه

دليل به اين فرد رأي داديد، بتوانيد بگوييد به اين دليل. بين خودتان و خدا، دليل و حجّتي فراهم كنيد و بعد با خيال راحت

برويد رأي بدهيد ... بعضي صالحند، بعضي صالح­ترند. بگرديد آن صالح­تر را شناسايي و پيدا كنيد و به او رأي بدهيد ...

برويد تلاش و تفحّص خودتان را بكنيد، اصلح را بيابيد و آن كسي را كه فكر كرديد اصلح است و بين خودتان و خدا حجّت

تمام شد، به او رأي بدهيد و خاطر جمع باشيد كه تكليفتان را انجام داده ايد. اين، آن چيزي است كه همه بايد به آن

توجّه كنند."


از بیانات رهبری در ديدار خانواده ­هاي معظّم اسرا و مفقودان جنگ تحميلي- 31/02/1376


برچسب‌ها: چرا دکتر جلیلی دکتر جلیلیبه کی رای بدم؟ کاندیدریاست جمهوریانتخاباتمردمیجلیلیویژگی های دکتر جلیلیخصوصیت هامنحصر به فرد

تاريخ : چهار شنبه 15 خرداد 1392 | 10:30 | نویسنده : پیرو |

سلام.

این شب ها سریال جدید تهران پلاک 1 از شبکه ی تهران در حال پخش است و شب گذشته قسمت اول آن بر روی آن
بر روی آنتن رفت.موضوع این سریال درباره ی عدم رعایت فرهنگ آرتمان نشینی است و کارهای رایج در آپارتمان نقد می شود و طنزی (مثلا)درس دهنده و پندآموز جدای خنده و شوخی می باشد. اما نکته ای که در این سریال در همین قسمت اول آن جلب توجه می نمود عادی سازی روابط بین محرم و نامحرم در این سریال است. پروژه ای که مدت هاست در صدا و سیمای ما کلید خورده و متاسفانه عده ای هم از روی بی خبری و یا حتی به عمد از آن حمایت می کنند.


داستان فیلم از این جا شروع می شود که دو خانواده به طور همزمان به یک مجتمع مسکونی نقل مکان می کنند. در همین ابتدای کار پسر یکی از همسایه ها که مثلا علاقه مند به اسباب کشی است وسایل همسایه های جدیدشان را بر می دارد و وارد خانه می شود بدون این که در بزند. جالب این جاست که در اولین دیدار خود با خانم آن خانواده وی را "مادر" خطاب می کند.

اما از این که بگذریم به گفتگوی دو کاراکتر مرد این مجموعه می رسیم. جایی که یکی از آن ها خیلی راحت به دیگری می گوید "اسم زنت چیه؟ " و او فامیلیش را می گوید ولی باز تکرار می کند " اسم زنت چیه ؟ " " اسم کوچیکش " .

مورد دیگر دختر یکی از همین خانواده هایی است که تازه به این مجتمع نقل مکان کرده اند. این دختر که انگار خواستگاری ندارد دنبال هر بهانه ای است تا بتواند به نوعی هر مردی را به سوی خودش جلب کند.

شاید گفته شود این چیزها قبلا هم در صدا و سیمای ما رخ داده است. پاسخ این است که بله اما نکته ی عجیب این است که این سریال از همین ابتدای امر پا بر روی خط قرمزها گذاشته و قصد شکستن آن ها را دارد و معلوم نیست با جلو رفتن داستان و پخش ادامه ی قسمت های این مجموعه قرار است چه خط قرمزهایی شکسته شود.

امید است که توجهی به این موارد شود... .



برچسب‌ها: سریال تهران پلاک 1 عکسداستانقسمت اولشبکه ی تهرانصدا و سیمانقدانتقاد از صدا و سیما

تاريخ : سه شنبه 17 بهمن 1391 | 15:38 | نویسنده : پیرو |

با سلام ... .

مدتی است که بحث و گفتگو درباره ی قانون اصلاح انتخابات ریاست جمهوری بالا گرفته است ...

برای روشن ساختن افکار عمومی متن کامل این ماده را در ادامه می آوریم :

تبصره ۱ : برای رسیدگی به صلاحیت نامزدها در احراز شرایط رجل مذهبی بودن ارائه تائید حداقل ۲۵ نفر از اعضاء ادوار مجلس خبرگان رهبری و یا تائید شورای مدیریت حوزه علمیه کل کشور

تبصره ۲ : برای شرط رجل سیاسی بودن موضوع همان بند، گواهی داشتن سمت مقامات موضوع ماده ۷۱ قانون مدیریت خدمات کشوری پس از پیروزی انقلاب اسلامی حداقل به مدت ۴ سال، یا ارائه تائید حداقل یک‌صد نفر از نمایندگان فعلی مجلس یا کسانی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی، سابقه نمایندگی مجلس، مقام وزارت، معاونت رئیس جمهور، معاونت وزیر، سفارت و استانداری، سابقه دبیر کلی احزاب و تشکل‌های قانونی سراسری داشته‌اند، الزامی است.

تبصره ۳ : برای رسیدگی به صلاحیت نامزدها در احراز مدیر و مدبر بودن موضوع بند ارائه گواهی حداقل ۸ سال سابقه نمایندگی مجلس، وزارت و معاونت رئیس جمهور یا همتراز آنها از مسئولیت‌های اجرایی و فرماندهی نیروهای مسلح یا ترکیبی از آن‌ها می‌باشد مشروط بر آنکه مدیر بودن هر کدام از آنها توسط حداقل یک‌صد نفر (۱۰۰) از کسانی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی سابقه مقامات موضوع ماده ۷۱ قانون مدیریت خدمات کشوری را داشته باشند در غیر این صورت مدیر و مدبر بودن کاندیدا باید توسط حداقل ۲۰۰ نفر از کسانی که سابق وزارت یا معاون آن‌ها یا استاندار و هم تراز تائید شود.

منبع


برچسب‌ها: متن کامل قانون اصلاح انتخاباتقانون اصلاح انتخاباتاصلاحقانونانتخاباتریاست جمهوری

تاريخ : یک شنبه 19 آذر 1391 | 21:23 | نویسنده : پیرو |

 

به گزارش خبرگزاری فارس، مدت‌هاست که شایعات مختلفی در مورد به پایان رسیدن دنیا در سال 2012 و در روز 21 دسامبر (مصادف با اول دی ماه) در وبلاگ‌های مختلف و شبکه‌های اجتماعی رد و بدل می‌شود و هر روز ابعاد گسترده‌تری نیز به خود می‌گیرد.

برای این شایعات منابع و استنادات مختلفی نیز مطرح می‌شود. تقویم قوم مایا، پیش‌گویی‌های نوستراداموس و حتی منابع مذهبی و باستانی از جمله مواردی هستند که مطرح‌کنندگان این شایعه به آن استناد می‌کنند و نتیجه می‌گیرند که دنیا باید در این روز به پایان برسد.

این موضوع مختص ایران نبوده و در سرتاسر دنیا مطرح شده است. شایعه دیگری نیز که در این زمینه مطرح شده بحث خاموشی سه روزه زمین و ورود زمین به دوره جدیدی از حیات خود است. تمام این شایعات و گسترش آن موجب شد تا سازمان هوانوردی و فضا آمریکا (ناسا) به این ادعاها واکنش نشان دهد. مطلب زیر از پایگاه اطلاع‌رسانی ناسا برداشت شده و در آن به سوالات مطرح در این مورد پاسخ داده شده است:

ادامه ی مطلب را حتما بخوانید ...


برچسب‌ها: پایان دنیا2012دسامبر21پایانجهانمایاقومنوستراداموسپیشگوییناساپایگاهاطلاع رسانیسایت ناسامصاحبه با ناساپایان جهان

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 13 آذر 1391 | 22:54 | نویسنده : پیرو |

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری رویترز، باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا ضمن تماس تلفنی با «رجب طیب اردوغان» نخست‌وزیر ترکیه، در مورد راه‌های پایان دادن به درگیری‌ها در نوار غزه، گفت‌وگو کرد.

این خبر را کاخ سفید با صدور بیانیه‌ای رسمی اعلام کرده است. اوباما پیش از این هم در تماس‌های تلفنی دیگری خواستار میانجیگری کشورها برای تمام درگیری‌ها شده بود. اوباما در چند روز گذشته به حمایت از تجاوز اسرائیل پرداخته و آن را حق طبیعی اسرائیلی‌ها دانسته است.

«بن رودز» معاون مشاور امنیت ملی کاخ سفید هم امروز به خبرنگاران گفته است که آمریکا «همان چیزی را می‌خواهد که اسرائیلی‌ها می‌خواهند».

رودز بدون اشاره به آغاز درگیری از سوی اسرائیلی‌ها، گفته است که این خواسته همان پایان شلیک موشک‌های مقاومت به سمت اسرائیل است.

وی همچنین اعلام کرد که کاخ سفید همواره بر استفاده از دیپلماسی و دوری از خشونت به عنوان کلیدی برای حل مسائل یاد کرده است.

آمریکا در حالی هیچ واکنشی به حملات گسترده اسرائیل نشان نداده که ارتش رژیم‌صهیونیستی اعلام کرده است در چند روز گذشته 840 نقطه را هدف قرار است. حملاتی که حداقل 40 فلسطینی را شهید و بیش از 340 نفر دیگر را نیز زخمی کرده است.


منبع خبر

 


برچسب‌ها: حقوق بشر در امریکاحقوق بشرامریکاحامی اسراییلغزهجنگ

تاريخ : شنبه 27 آبان 1391 | 23:56 | نویسنده : پیرو |

با سلام.

این جا روی سخنم با همه ی کسانی است که ندانسته دست به کارهایی می زنند بدون این که به اثرات آن فکر کنند...

افرادی که برای جذب بازدید کننده برای وبلاگ یا وب سایتشان اقدام به انتشار عکس ها و فیلم های مبتذل نموده و تنها دلخوشی آن ها این است که روز به روز بر تعداد بازدید کننده های سایتشان افزوده می شود، غافل از این که روز به روز تعداد بیشتر و بیشتری از نوجوانان و جوانان این کشور را به فساد و انحراف می کشانند ...


به نظرم آمد چند سوال از این عزیزان بپرسم و جواب رو به وجدانشان واگذار کنم :

1) آیا این تنها راه ممکن برای افزایش بازدید سایت است ؟

2) آیا پولی که از راه کسب آگهی در سایتتان به وسیله ی انتشار این تصاویر و فیلم ها به دست می آورید ارزش این را دارد که به خاطرش چندین و چند نفر را به بیراهه بکشانید و خودتان نیز در گناه آنان شریک شوید ؟  اگر پاسختان مثبت است من راه های مناسب تر و راحت تری برای کسب درآمد برای شما سراغ دارم ... .

3) آیا به سرانجام کارهای خودتان حتی برای لحظه ای فکر کرده اید ؟


خدایا همه ی ما را به راه راست هدایت بفرما ... .


برچسب‌ها: فیلتروبلاگسایتغیراخلاقیفیلترینگدرخواست کمک برای فیلترینگکمک به فیلترینگراه های افزایش بازدید وبلاگفیلم و عکس مبتذل

تاريخ : پنج شنبه 18 آبان 1391 | 1:35 | نویسنده : پیرو |

با سلام.

همین چند روز پیش مطلبی درباره ی معرفی وبلاگ ها و سایت های غیراخلاقی برای فیلتر کردن آن ها نوشته بودم...

از قضا امروز وبلاگی رو فیلتر کرده بودند که من قبلا به نویسنده ی وبلاگ تذکر داده بودم. فقط تذکر و هیچ گزارشی برای وبلاگ نداده بودم...

اما این دوست عزیز خیال کرده که بنده گزارش وبلاگش رو دادم و اومده پست خصوصی داده که تو آدم فروشی !!!!. خیر دوست عزیز من به همون تذکر بسنده کردم...

اما این پست رو زدم که یک سوال بپرسم : " آیا کمک برای فیلتر کردن سایت های غیراخلاقی آدم فروشی است یا کمک به آدم ماندن و آدم زندگی کردن ؟؟؟ "

کمی بیشتر فکر کنیم و درباره ی افراد، ندانسته قضاوت نکنیم...


برچسب‌ها: فیلتروبلاگسایتغیراخلاقیفیلترینگدرخواست کمک برای فیلترینگکمک به فیلترینگ

تاريخ : چهار شنبه 17 آبان 1391 | 23:45 | نویسنده : پیرو |

با سلام.

متاسفانه با توجه به تعدد سایت ها و وبلاگ هایی که در زمینه ی ارائه ی مطالب غیر اخلاقی( اعم از عکس و فیلم) فعالیت می کنند ، و همچنین ضعف غیر قابل اغماض سیستم فیلترینگ ، از همه ی عزیزانی که به این سایت ها حین گشت و گذار در اینترنت برمی خورند؛ خواهشمندیم که با مراجعه به سایت کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه در قسمت درخواست فیلتر، گزارش فیلتر چنین سایت هایی را داده تا مسئولین مربوطه پس از بررسی های لازم، اقدام به فیلتر این گونه سایت ها بکنند. 

نکته ی قابل ذکر این که فقط درخواست هایی که از طریق این سایت ارسال شده است، بررسی می گردد. چندی است تعداد چنین سایت هایی به قدری زیاد شده است که به راحتی و بدون هیچ گونه فیلتری اقدام به انتشار فیلم های مبتذل می کنند. با انجام این کار هم مانع اشاعه ی فساد خواهید شد و هم از انحراف جوانان عزیز این مرز و بوم جلوگیری به عمل می آید.

ان شاءالله ... .

====================

با نصب افزونه ی مخصوص گزارشات مردمی به فیلترینگ کار گزارش را در کمتر از 10 ثانیه انجام دهید. برای استفاده از این افزونه حتما لینک زیر را مشاهده بفرمایید. با نصب این افزونه کار گزارش سایت و وبلاگ غیراخلاقی بسیار راحت تر و سریع تر صورت می گیرد.

 

راهنمای نصب و استفاده از افزونه گزارشات مردمی (برای مشاهده کلیک کنید).

 


برچسب‌ها: گزارش فیلتر سایت های غیراخلاقیفیلتر سایت های غیر اخلاقیفیلتر سایت های مبتذل همکاری در فیلتر سایت های مبتذلگزارش تخلف به فیلترینگایمیل سیستم فیلترینگروش جدید درخواست فیلتر یک سایت

تاريخ : دو شنبه 8 آبان 1391 | 23:39 | نویسنده : پیرو |
تاريخ : شنبه 1 مهر 1391 | 22:16 | نویسنده : پیرو |
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 10 صفحه بعد
.: Weblog Themes By BlackSkin :.