سلام ...

اگر اهل تلویزیون نگاه کردن باشید به احتمال زیاد مسابقه ی کلید رو تا به حال مشاهده کردید. اگر به صفحه ی مربوط به این مسابقه در سایت شبکه ی 3  سری بزنید با این تعریف رو به رو می شوید : این مسابقه  در فضایی کاملا شاد و مفرح با حضور 2 یا 3 زوج جوان به همراه 3 تا 10 نفر از بستگان هر زوج بعنوان یاور شرکت کنندگان اصلی ، در زمینه های معلومات عمومی و سایر مهارت های زندگی چون شناخت متقابل ، امور تربیتی، امور فنی ، امور ورزشی، آشپزی، خیاطی و خانه داری به رقابت می پردازند. اجرای برنامه به عهده مسعود روشن پژوه است.

تا این جای کار که مشکلی نیست. اما بد نیست هر از گاهی هم پای این سریال بنشینید و اتفاقاتی که در آن رخ می دهد هم ببینید. قسمت اخیر این مسابقه که در تاریخ 14 دی ماه 92 پخش شد حاوی بخش هایی بود که خود دست اندرکاران مجبور به سانسور آن بخش ها شده بودند !! در بخش خوانندگی آقایان، آهنگی هایی گذاشته می شود و آقایان باید لب خوانی کنند. ولی کاش فقط لب خوانی بود !!!

دست و جیغ های خانم های تماشاچی و حرکات ریتمیک خواننده ی فرضی فضا رو بیشتر شبیه برنامه های ماهواره ای کرده تا صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ...

در قسمت اخیر همسر این خواننده ی فرضی از آقای خواننده می خواهند که بیاید و دور خانم بچرخد و آقا هم که دریغ نمی کند... جالب این که بخش هایی از این قسمت سانسور شده بود و کاملا مشخص بود. حالا چی بوده خدا می دونه ... دقت کنید که موضوع مورد بحث این جا حرکات این آقای خواننده ی فرضی یا همان شرکت کننده در مسابقه نیست. بحث بر سر نظارت بر پخش چنین برنامه هایی است...

شاید اگر این قضایا با سکوت همراه باشد روزی نمایش رقص واقعی هم در تلویزیون صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را مشاهده کنیم ! کسانی که هنوز هم این چیزها برایشان مهم است و هنوز هم دغدغه ی این چیزها را دارند می توانند با روابط عمومی شبکه ی 3 ارتباط برقرار کرده و مراتب اعتراض خودشون رو به مسئولین مربوطه اعلام کنند.

روابط عمومی شبکه ی 3 (برای مشاهده ی تلفن ها و آدرس ایمیل سازمان کلیک کنید)

سخنی هم خطاب به مسئولین : باور کنید می شود هم در فضایی شاد (که دغدغه ی شماره ی 1 شماست) و مفرح و هم با رعایت شئونات اسلامی برنامه ساخت. اگر قرار است که خط قرمزها زیر پا گذاشته شود تا یک برنامه ی جذاب تهیه شود فرق شما با مسئولین برنامه های ماهواره ای و فرق برنامه های شما با برنامه های ماهواره چیست ؟؟

اگر واقعا فرقی نباید باشد بفرمایید. بنده پیشنهادهای درجه ی یک و فکرهای بکری برای جذب مخاطب برایتان دارم ...

 

و السلام علی من اتبع الهدی ... یا مهدی.


برچسب‌ها: کلید مسابقه خوانندگی شئونات تقلید خوانندگی مسابقه ی کلید آموزش خوانندگی

تاريخ : یک شنبه 14 دی 1392 | 23:58 | نویسنده : پیرو |

سلام بر کریم اهل بیت علیهم السلام ...

«کریم»، در زبان و فرهنگ اسلامی، به معنی نژاد و اصیل، خوش خوی و خوش روی، پاکدامن و عفیف، جوانمرد و با مروّت، بخشاینده، بلند همّت و بزرگوار، خیرخواه و مهربان، نیکوکار، نیک نفس و نیکونهاد و در یک کلمه، جامع همه ارزش ها است. و این همه در امام حسن مجتبی علیه السلام گرد آمده بود و به حقیقت، دوست و دشمن به او کریم می گفتند. و در میان شیعیان و پیروان اهل بیت به «کریم اهل بیت علیهم السلام » شهره است.

حرمی که در تصویر می بینید "جنت البقیع" است ، جنت البقیع حرم امام حسن مجتبی علیه السلام و امام سجاد ، امام محمد باقر و امام جعفر صادق علیهم السلام بود که در سال ۱۳۴۴ هجری قمری توسط وهابیان کوردل تخریب و با خاک یکسان شد. 

 

امام حسن علیه السلام، نژاده بود و کریم الطرفین و دارای پدر و مادر و اجداد و عموهایی شرافتمند، بزرگوار و جوانمرد از خاندان هاشم. بیهقی نقل کرده است:

«معاویه (دقت کنید معاویه ) روزی نزد جماعتی از اشراف قریش و مردمانی دیگر، گفت:

«اخبرونی بأکرم النّاس اباً و امّاً و عمّاً و عمّةً و خالاً و خالةً و جدّاً و جدّةً؛ به من خبر دهید کدامین انسان از نظر پدر، مادر، عمو، عمه، دایی، خاله، پدر بزرگ و مادر بزرگ نژاده تر و بزرگزاده تر است.»

مالک بن عجلان به سوی حسن بن علی علیه السلام اشاره کرد و گفت: او اکرم و اصیل ترین مردم است؛ چه، پدرش علی بن ابیطالب، مادرش فاطمه دختر رسول خدا صلی الله علیه و آله وسلم ، عمویش جعفر طیّار، عمّه اش امّ هانی دختر ابوطالب، دایی اش قاسم فرزند پیامبر، خاله اش زینب دختر رسول خدا صلی الله علیه و آله وسلم ، جدّش رسول خدا صلی الله علیه و آله وسلم و جدّه اش خدیجه دختر خویلد است.

مردم ساکت شدند و (امام) حسن برخاست و رفت. عمروعاص رو به مالک کرد و گفت: آیا دوستی بنی هاشم تو را به سخن باطل واداشت؟

مالک بن عجلان گفت: چیزی جز حقیقت نگفتم و هرکس خرسندی مردم را با ناخرسندی خدا پی جوید، به آرزویش در دنیا نرسد و فرجامش به شقاوت انجامد. و بنی هاشم تازه ترین شاخه اند...، آیا چنین نیست ای معاویه!

گفت: به خدا سوگند! چنین است. (منبع :  الامام المجتبی، ابومحمدالحسن بن علی(ع)، عن کتب اهل السنّه، حسن مصطفوی، ص 18، چاپ علمیه، قم.)

منبع مطلب

 

لینک دانلود فیلم 40 ثانیه ای با حجم حدود 4 مگابایت از قبرستان بقیع. بارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام. (منبع : خبرآنلاین)

 


برچسب‌ها: امام حسن علیه السلام بقیع قبل از تخریب فضیلت کریم اهل بیت فیلم بقیع حرم

تاريخ : دو شنبه 9 دی 1392 | 19:9 | نویسنده : پیرو |

 

به گزارش فارس، ابو احمد سخنگوی گردانهای القدس در گفت‌وگو با شبکه فلسطین الیوم اظهار داشت: این گردانها در آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه تجاوزگری و حمله زمینی رژیم صهیونیستی به نوار غزه قرار دارند.

وی افزود که به اسارت در آوردن نظامیان صهیونیست در صدر اولویت های آنها خواهد بود.

ابواحمد تاکید کرد: گردانهای القدس غافلگیر کننده زیادی دارد و دشمن صهیونیستی در سردرگمی به سرمی برد و جنگی روانی علیه گروههای مقاومت فلسطین به راه انداخته است تا آتش بس را قبول کند؛ آتش بسی که این رژیم در پی دریافت ضربات سنگین و دردناک و شوک آور از مبارزان فلسطینی درحال گدایی کردن آن است.

وی بعید دانست که دشمن صهیونیستی عملیات زمینی را علیه نوار غزه انجام دهد زیرا از میزان تلفات و خسارتهای سنگین خود در جریان چنین عملیاتی آگاهی دارد.

ابواحمد بار دیگر گفت: مقاومت فلسطین اقدامات غافلگیر کننده زیادی دارد که دشمن آن را پیش بینی نمی کند و نبرد تمام عیار است.

وی تاکید کرد: همه شهرها و پایگاههای نظامی صهیونیست ها در تیررس آتش مقاومت فلسطین قرار دارند و مقاومت متحده و قوی است و هدف آن دفاع از ملت فلسطین است.

 

 

گردان القسام شاخه نظامی حماس نیز لحظاتی پیش اعلام کرد که شهر تل آویو را با موشک فجر ۵ هدف قرار داده است.

 

خبرنگار فرانسه نیز گزارش داد که شهرک نشینان صهیونیست در تل آویو از ترس به پناهگاه فرار کردند.

 

سیدحمید ابوترابی. 30 ساله. دانشجوی کارشناسی ارشد رشته روانشناسی گرایش بالینی. علاقمند به موضوعات اجتماعی خصوصا روانشناسی خانواده.

 

منبع خبر

 


برچسب‌ها: نتیجهجنگفلسطیناسراییلامریکاغزه سیدحمید ابوترابی

تاريخ : یک شنبه 27 آبان 1392 | 23:59 | نویسنده : پیرو |

با سلام .

 

همان طور که در قسمت اول تا حدودی با این هنرمند محبوب آشنا شدید در این قسمت نیز از جهاتی دیگر شما را با او آشنا خواهیم کرد. پس تا انتها با ما همراه باشید. برای دیدن عکس های بیشتر از سلنا گومز و خواندن این مقاله بر روی ادامه ی مطلب کلیک کنید. این مقاله سه قسمت دارد. شما اکنون در حال مطالعه ی قسمت دوم هستید.

 


برچسب‌ها: همه چیز در مورد سلنا گومز سلنا گومزعکس اون جوری عکسزندگی نامهفیلم هاخوانندگیجنگ نرمسرباز

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 8 مهر 1392 | 17:56 | نویسنده : پیرو |

با سلام ...

در این مقاله قصد داریم شما را به طور کامل با این هنرمند آشنا کنیم. سلنا گومز خواننده و بازیگری که محبوبیت زیادی هم برای خود در سراسر جهان دست و پا کرده است. با ما تا انتها همراه باشید. برای خواندن این مقاله تا انتها و دیدن عکس های بیشتر بر روی ادامه ی مطلب کلیک کنید. این مقاله سه قسمت دارد. شما اکنون در حال مطالعه ی قسمت اول هستید.

 


برچسب‌ها: همه چیز در مورد سلنا گومز سلنا گومزعکس اون جوری عکسزندگی نامهفیلم هاخوانندگی

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 8 مهر 1392 | 17:33 | نویسنده : پیرو |
تاريخ : دو شنبه 8 مهر 1392 | 16:48 | نویسنده : پیرو |

با سلام.

چت کردن را می توان به نوعی جزء آن دسته از کارهایی برشمرد که هم جنبه ی مثبت دارند و هم جنبه ی منفی. دلایل مختلفی برای چت کردن می تواند وجود داشته باشد. سرگرمی و گذراندن وقت، رفع دلتنگی و تنهایی، دوست یابی، کنجکاری و ماجراجو بودن، تبلیغ و ترویج افکار و عقاید خود، درد دل کردن، بازاریابی و اعتیاد به چت می توانند از دلایل چت کردن باشند. البته در این بین افرادی هم هستند که بدون هیچ دلیلی روی به چت می آورند.

اما آیا همیشه هر کسی که با هدف مشخصی چت کردن را شروع می کند با همان هدف هم پایان می دهد؟

بارها اتفاق افتاده که فردی فقط از روی کنجکاوی شروع به چت کردن می کند ولی در دام افرادی قرار می گیرد که آهسته آهسته او را از مسیر خارج کرده و به بیراهه می کشانند. دقت کنید که محیط چت روم ها (منظور چت روهای داخلی است) اصلا محیط قابل اعتمادی نیست. خود بنده چون این را دیده ام و امتحان کرده ام عرض می کنم. افرادی صرفا و فقط و فقط جهت هوسرانی و تخلیه ی قوای شهوانی خود و برخی نیز با هدف از راه به در کردن جوانان ما پا به این محیط می گذارند.

 

شاید برایتان این سوال ایجاد شود که مگر نظارتی بر روی این چت روم ها نیست؟ پاسخ مشخصی به این سوال نمی توان داد. شاید نظارت های نامحسوسی در محیط های عمومی چت روم ها صورت بگیرد ولی در محیط خصوصی چت روم ها خیلی خیلی این نظارت کمتر است و تا جایی که خود بنده امتحان کردم هیچ نظارتی وجود ندارد. فرد به راحتی می تواند در مورد مسائل ج.ن.س.ی و حتی س..ک..س صحبت کند. حتی پیشنهادهای بی شرمانه نیز در محیط خصوصی چت روم ها قابل مشاهده است. این اتفاق ها در حالی رخ می دهد که همه ی این چت روم ها ادعای ثبت در سایت سازماندهی را دارند و حتی در صفحه ی ورودی این سایت ها می توانید قوانینی را مشاهده کنید که ظاهرا در این باره هشدار داده اند ولی این که چقدر به این قوانین عمل می شود جای صحبت بسیار دارد ...

شاید بگویید که من که برای چنین کارهایی (س..ک..س و ...) وارد محیط چت نمی شوم. بله کاملا درست است. اما پیش از این هم گفته شد فرد با چنین هدفی وارد چنین محیط هایی نمی شود ولی آیا به سمت آن هم کشانده نمی شود؟ واضح است که جواب بله است. فرد به محض ورود (به خصوص دخترخانم ها) با انبوهی از پیام های خصوصی روبه رو می شود که در ان با انواع و اقسام سلیقه ها و رفتارها روبه روست. هدف طرف مقابل هم مشخص است. عده ای حتی اندکی صبر نکرده و در اولین پیام های خود شروع به به کار بردن الفاظ بی ادبانه و پیشنهادهای بی شرمانه می کنند.

نکته ی دیگر در مورد این چت روم ها فریب کاری هایی است که صورت می گیرد. مثلا ورود دختران با آیدی پسر و یا ورود پسران با آیدی دخترها. که این گونه بتوانند به راحتی و بدون جلب نظر به اهداف خود برسند. حتی مواردی وجود دارد که پسری خود را دختر همجنس باز معرفی می کند و از طریق صحبت در خصوص مسائل ج.ن.س.ی با سایر دخترها هم به هدف خود که شهوت طلبی است می رسد و هم ممکن است طرف مقابل را به آن سمت بکشاند.

در انتها پیشنهاد بنده به شما این است که تا جایی که برایتان مقدور است وارد چنین محیط هایی نشوید. مگر اینکه از قبل با دوستی (از جنس خودتان) که می شناسید هماهنگ کرده باشید و بخواهید مدتی را با هم صحبت کنید. البته برای چنین کاری نیازی به استفاده از چت روم ها نیست و شما می توانید با آیدی دوست خودتان به راحتی چت کنید.

این ها صرفا تذکراتی دوستانه بود برای کسانی که می خواهند به طور امتحانی و یا از روی کنجکاوی وارد چنین محیط هایی شوند. به امتحانش هم نمی ارزد ... باور کنید ...

اما یک تذکر هم به دوستانی که در این محیط ها به دنبال جنس مخالف خود هستند این که مراقب باشید به چشم یک کالا به شما نگاه نکنند.

 

بیشتر مراقب باشیم .

 


برچسب‌ها: بهترین چت روم آسیب شناسی چت رومها نقد و بررسی چت رومهامقاله در مورد چت رومهاحقیقت های چت رومهامعایب چت کردنهدف از چتچت با دخترپسرباحالچت تصویریشلوغ ترین چت رومباحال ترین چت رومنظارت

تاريخ : یک شنبه 17 شهريور 1392 | 16:34 | نویسنده : پیرو |

سلام.

این روزها اگر سری به سایت های خبری زده باشید (که احتمالا زدید)، بعیده که بتونید سایتی رو پیدا کنید که در مورد بی حجابی و بدحجابی زنان و دختران صحبت نکرده باشه. با عکس های آن چنانی از بدحجابان در سطح شهر !

اما قبل از هر چیز باید از نویسندگان و منتشرکنندگان این مطالب پرسید که آیا شما وظیفه ی خودتان را در قبلا این امر انجام دادید ؟ آیا حالا که آمدید و از بدحجابی انتقاد می کنید آیا در جامعه هم وقتی با بدحجابی مواجه می شوید اگر شرایط امربه معروف و نهی از منکر وجود داشت می روید جلو و با شجاعت تذکر می دهید ؟؟

 

برخی در جواب این پرسش می گویند مگر تاثیری دارد ؟ در جواب باید گفت اگر شرایط امر به معروف و نهی از منکر وجود داشته باشد این عمل واجب می شود و باید انجام شود. حالا دیگر بعد از آن چه می شود دست ما نیست. البته این خیلی به شیوه ی امر و نهی شما بستگی دارد. این که چگونه این کار را انجام دهید خیلی روی نتیجه ی آن تاثیر دارد. ولی همیشه استثنائاتی هم وجود دارد و ممکن است فرد حتی بخواهد کار خود را توجیه کند.

البته باید توجه کرد که امر و نهی فقط در امر و نهی به بدحجابان خلاصه نمی شود.

متاسفانه قضیه ی بدحجابی در جامعه ی ما به یک معضل تبدیل شده که به نظر حقیر راه حل آن همان است که اسلام 14000 سال پیش بیان کرده :

1) حفظ حجاب شرعی از طرف زن (و همین طور مرد)

2) حفظ نگاه از طرف مرد (و همین طور مرد)

3) امر به معروف و نهی از منکر توسط زن و مرد .

در همین راستا بنده از این پس با سری پست های خاطرات امر به معروف و نهی از منکر می خوام تجربه های خودم رو در خصوص نحوه ی انجام این وظیفه با دیگران در میان بگذارم. البته در این زمینه هیچ ادعایی ندارم. خود بنده هم مواقعی پیش میاد که جرات انجام این عمل رو ندارم ولی خوب حداکثر تلاشم اینه که این وظیفه ی الهی رو تا جایی که در توان دارم انجام بدم و ان شاءالله با عنایت پروردگار روز به روز هم بتونم بهتر حق این عمل رو ادا کنم. باشد که این کار ترویجی باشد برای همگانی شدن تذکر زبانی ...


برچسب‌ها: خاطرات امر به معروف و نهی از منکر امر به معروف نهی از منکر بدحجابیدخترزن تذکر زبانیتذکر لسانیتذکر به بدحجاب

تاريخ : پنج شنبه 14 شهريور 1392 | 17:37 | نویسنده : پیرو |

سلام.

در این پست قصد دارم تا نحوه ی نصب و استفاده از افزونه ی ویزه ی گزارشات مردمی سازمان فیلترینگ مخصوص مرورگر firefox رو برای شما عزیزان قرار بدم ...

برای دریافت این افزونه بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دریافت افزونه

پس از کلیک صفحه ای مطابق شکل زیر نمایان می شود (با توجه به نوع سیستم عامل شما این صفحه متفاوت خواهد بود. این یکی در ویندوز xp است، ولی تقریبا مشابه هستند). فایل را با فایرفاکس باز کنید یا ابتدا آن را ذخیره کرده و سپس با فایرفاکس باز کنید.

سپس صفحه ای مطابق شکل زیر نمایان می شود. بر روی دکمه ی install now کلیک کنید ...



نصب شد. به همین راحتی! پس از نصب نواری در پایین مرورگر شما به شکل زیر نمایان می شود.

 


با کليک بر روي آيکن مذکور (کلمه ی فیلتر گوشه ی سمت راست نوار )  ارسال گزارش بر روي کليه صفحاتي که شما در اينترنت باز مي کنيد به شکل بالا قابل مشاهده است.

با استفاده از این افزونه در صورتي که با صفحات حاوي محتواي مجرمانه مواجه شديد کافي است نشاني آن را در داخل مستطيلي که براي اين منظور در نوار ابزار تعبيه شده است قرار دهيد. سپس نوع محتواي مجرمانه را انتخاب و در صورت تمايل توضيحات خود را در مستطيلي که براي توضيحات تعبيه شده درج نمائيد. در نهايت عدد قابل مشاهده در مقابل کد امنيتي را وارد کرده و بر روي دکمه ارسال کليک کنيد، در اينصورت گزارش شما به دبيرخانه کارگروه ارسال خواهد شد.

 

با نصب این افزونه نیازی نیست هر بار به منظور گزارش صفحه ی فیلترینگ را باز کرده و گزارش دهید.

اگر از طریق بخش نظرات این پست سایتی را گزارش می دهید حتما آدرس سایت را در بخش "متن پیام" وارد کنید.




برچسب‌ها: آموزشنصبافزونهفیلترینگگزارشوبلاگغیراخلاقیسایت

تاريخ : جمعه 7 تير 1392 | 16:7 | نویسنده : پیرو |

سلام ...

 

از تمامی عزیزان فعال در عرصه ی مجازی و دنیای اینترنت که اندکی دلشان به حال جوانان این مرز و بوم می سوزد درخواست می شود در صورت برخورد با وبلاگ ها و یا سایت های غیر اخلاقی فورا آدرس آن سایت یا وبلاگ را به منظور فیلتر کردن هر چه سریع تر به آدرس زیر (لینک ) گزارش دهند ...

 

درخواست فیلترینگ

 

همان طور که با توزیع و تولید مواد مخدر مبارزه می کنیم و همه ی ما به طور عقلی استفاده، تولید و توزیع آن را کاری ناپسند و خلاف قانون و عقل و شرع می دانیم، این کار (یعنی ترویج فساد و فحشا و به بیراهه کشاندن جوانان عزیز این کشور و رواج بی حیایی و بی عفتی ) را نیز خلاف عقل و قانون و شرع می دانیم و با آن مبارزه می کنیم ...

 

با نصب افزونه ی مخصوص گزارشات مردمی به فیلترینگ به جمع ما بپیوندید ...

برای استفاده از این افزونه حتما لینک زیر را مشاهده بفرمایید. با نصب این افزونه کار گزارش سایت و وبلاگ غیراخلاقی بسیار راحت تر و سریع تر صورت می گیرد ...


راهنمای نصب و استفاده از افزونه گزارشات مردمی


برچسب‌ها: گزارش سایت مستهجنگزارش وبلاگ مستهجن وبلاگ غیراخلاقیگزارشوبلاگسایتغیراخلاقیمستهجندرخواست فیلترفیلترینگ

تاريخ : پنج شنبه 6 تير 1392 | 11:49 | نویسنده : پیرو |
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 10 صفحه بعد
.: Weblog Themes By BlackSkin :.